MEET & GREET BERSAMA JOE FLIZZOW OLEH UBERMEN DAN WATSONS

Aku mula kenal dengan Ubermen ini masa belajar dekat kolej. Almost everyday, kawan aku akan gunakan Ubermen deodorant body spray and i was so in love dengan bau dia yang super sedap tuh. Jadi, aku pon belilah satu dan aku guna sampailah one day, the one yang aku suka tuh dah tak ada. I was so sad but life must go on right? haha! murung sekejap masa tuh tapi sekarang tak murung lagi sebab aku jatuh hati balik dengan ubermen. 

Terima kasih diucapkan kepada Watsons dan Ubermen kerana bagi peluang kepada aku  untuk berjumpa sendiri dengan Duta kepada produk Ubermen iaitu Joe Flizzow.

Meet & Greet bersama beliau berlangsung di Watsons Sunway Pyramid dan kepada mereka yang membeli produk ubermen pada hari tersebut berpeluang untuk membawa pulang Instant print T-shirt dari Ubermen.

Ubermen telah mengeluarkan beberapa produk yang menarik. Antaranya adalah body spray, EDT, hair gel dan hair wax tapi untuk entry kali ini aku nak share pasal EDT dan body spray yang memang best untuk digunakan setiap hari. Ade tiga jenis body spray dan EDT yang ada dipasaran iaitu Casual, Freedom dan Freedom Extreme

Wangian yang digunakan oleh setiap individu boleh memberi keyakinan kepada diri masing masing. Kalau kita berada dalam keadaan yang tidak bersih atau pon berbau mesti kita rasa macam tak ada keyakinan untuk berada di khalayak ramai kan . Jadi tunggu apa lagi! Jom singgah watsons dan dapatkan wangian Ubermen kegemaran korang sekarang. Tak rugi pon beli ubermen ini, wangi pon wangi dan harga pulak memang berpatutan.

Untuk maklumat lanjut berkaitan dengan produk ini, korang boleh layari laman sesawang www.ubermen.com.my dan facebook Ubermen Malaysia. Jangan lupa layari laman sesawang Watsons Malaysia jugak untuk dapatkan maklumat berkaitan produk produk menarik yang korang boleh dapatkan disana.
Terbaru Lebih lama