Dapatkan produk Nestle dari Lazada Malaysia sempena Online Revolution 2016

Dapatkan produk Nestle dari Lazada Malaysia sempena Online Revolution 2016 | Hai semua! untuk entry pada kali ini aku nak share dengan korang tentang produk produk menarik yang aku dapat dari LAZADA Malaysia.

Jom kita mulakan dengan produk dari NESTLE dulu! Dalam kotak misteri aritu aku dapat Nescafe Rasa Pandan. Jujur aku cakap ini first time aku tengok nescafe yang berperisa pandan. Agak teruja jugalah sampai bagi kawan kawan sekali rasa nescafe ini.


Sekarang we move on to the second item, which is Nestle Just Milk Full Cream Milk! Yang ini pon aku belum pernah tengok sebelum ini. Mungkin packaging dah lain atau memang baru? aku tak pasti tapi yang pastinya korang boleh dapatkan minuman ini di laman sesawang LAZADA Malaysia.hehe



Seterusnya adalah MILO! minuman dari Nestle yang tengah meletop di LAZADA sekarang ini!Ada macam macam promotion untuk Milo. Dengan pembelian Milo di LAZADA Malaysia korang boleh dapatkan Bag Ola Bola secara percuma.


Berikut adalah antara produk dari Nestle yang ada dalam "Box of Joy" dari Lazada Malaysia. Ada beberapa produk lain contohnya L'Oréal, Mamypoko dan Tafel. Disebabkan ada banyak sangat produk yang aku dapat, jadi aku akan kongsikan produk lain di entry yang akan datang. Stay Tuned ok!

Klik banner untuk dapatkan barangan dari LAZADA dengan harga Durian Runtuh!
Terbaru Lebih lama