Dapatkan Produk L'Oréal, Tefal dan Mamypoko di Lazada Malaysia sempena Online Revolution 2016

Seperti yang korang tahu Online Revolution 2016 masih lagi berlangsung sehingga bulan December. Untuk pengetahuan semua, Sekarang ini berlangsungnya Family Superstars di Lazada Malaysia di mana korang boleh dapatkan Diskaun sehingga 93%!. Banyak tuh!

Family Superstars ini berlangsung sehingga 24 November sahaja jadi jangan lepaskan peluang ok! Berbalik kepada tajuk entry kita. Sebelum ini aku ada share pasal produk Nestle dengan korang dan untuk kali ini aku nak share barang barang lain plak dan seperti biasa semuanya boleh didapati di Lazada. Kita mulakan dengan produk dari L'Oréal.


At first aku ingatkan Shampoo tapi sebenarnya ia adalah Dual Hair Stylers which is Styling Cream. Krim ini digunakan sebelum korang style kan rambut korang. Contohnya kalau rambut korang Kerinting and you wanna keep it bouncy and Tender, korang boleh gunakan krim ini dan salah satu function dia adalah untuk Frizz -free kan rambut kita supaya rambut nampak lebih smooth. gituh! The second one from  L'Oréal adalah Mythic Oil.


Mythic Oil ini bagus untuk rambut kita sebenarnya. Ianya dapat membantu rambut kita nampak lebih sihat dan yang paling best bau dia memang wangi. Jadi kepada korang yang inginkan rambut yang sihat dan kuat tunggu apa lagi? Klik BUY NOW! hehe. Seterusnya adalah Nutrifier Glycerol.


Nutrifier Glycerol ini adalah mask untuk rambut. Lepas mandi, korang keringkan rambut dengan tuala. Lepas tuh apply Mask ini dekat rambut. Tunggulah dalam 3 hingga 5 minit baru bilas dengan air. Function dia adalah untuk menyihatkan rambut dan pada masa yang sama rambut akan nampak lebih Shiny sebab salah satu kandungan dalam Mask ini adalah coconut oil.

Selain L'Oréal, Lazada juga menghadiahkan aku barangan dari Tefal! Agak teruja bila dapat barangan dari Tefal ini walau pon aku sebenarnya tak reti masak. haha. Manual Chopper ini senang untuk digunakan dan senang untuk di cuci dan yang paling penting ianya tidak membahayakan sebabnya Manual Chopper ini menggunakan Locking system.


Produk yang last sekali aku nak share untuk entry kali adalah Mamypoko. Macam macam ada dekat lazada ini. Barangan untuk baby pon boleh dibeli secara online. 


Aku ada berita baik untuk para Ibu dekat luar sana. Pada 23 hingga 27 November, Lazada akan mengadakan  Big Baby Fair. Ada macam macam barangan untuk bayi dijual pada tarikh tersebut dan korang boleh dapat diskaun sehingga 80%! Mark dekat kalendar siap siap takut nanti lupa plak. hehe.
Terbaru Lebih lama