Dapatkan duit dengan menjawab survey di Ipanel Malaysia

Assalamualaikum.

Betul ke boleh buat duit dengan hanya menjawab survey secara online? Mesti ramai yang akan ajukan soalan macam tuh. Kalau nak diikutkan memang banyak sangat website yang offer bayaran yang lumayan untuk netizen sekalian alam dengan hanya menjawab beberapa survey di internet. Sebelum aku share dengan korang semua, semestinya aku akan cuba dulu samada ianya betul atau pon tak dan Alhamdulillah aku dah pon dapat bayaran dari website my.ipanelonline.com ini.


Aku dapat tahu pasal survey ini dari kawan pejabat. Mula mula tuh memang rasa macam "betul ke?" tapi bila dah cuba sendiri dan dah dapat pon duit rasa excited pulak nak buat lagi dan lagi. Yang paling best Zero Cost. Korang tak perlu pon nak keluarkan modal untuk jawab soalan yang diberikan.


Korang perlu kumpul mata untuk tebus duit ini. Paling sikit 1000 mata. Rasa malas sangat kan bila nak kena kumpul seribu mata dulu baru dapat tebus. Jangan risau! Ipanel Malaysia ini memang banyak sangat survey. Setiap hari ada jer survey yang akan masuk, korang kena rajin bukak website ini atau selalu selalulah check email. 


Sekarang ini, jumlah mata terkumpul aku ada 1718. Awal bulan september aritu aku dah tebus 1000 mata untuk dapat RM10. Haruslah try dulu kan mana tahu duit tak masuk atau ada masalah lain kan tapi alhamdulillah 2 atau 3 hari lepas tuh duit survey dimasukkan ke dalam akaun paypal aku.


Ada beberapa website lain yang aku tengah try sekarang ini. Insyaallah kalau yang lain tuh pon boleh dipercayai, aku akan share dengan korang semua. Sekarang ini kena rajin cari duit sampingan kalau nak harapkan gaji bulan bulan memang selalu tak cukup. 
Terbaru Lebih lama