Undi Blog Luqman Zakaria untuk kategori Best Lifestyle Blog di Malaysia Social Media Week 2016

Assalamualaikum.


Mampu? Tajuk entry panjang macam tuh! Undi jangan tak undi hokeh. Walaupon blog nih tak selevel dengan blog blog yang dikenali ramai tapi aku tetap mencuba nasib. Bak kata seseorang "Menang ke kalah ke tuh lain cerita, yang penting kau ada effort nak try". 



Malaysia Social Media Week

Ada banyak kategori yang dipertandingkan contohnya macam best foodie blog, best content blog, best travel blog dan lain lain lagi dan untuk blog luqman zakaria aku letakkan dalam kategori Best Lifestyle Blog. Kalau ikut hati memang ragu ragu sikit nak masuk sebab peluang untuk menang tuh macam tipis setipis roti gardenia tapi macam aku cakap tadilah ini adalah effort aku untuk mencuba nasib. Lagipon manalah tahu kali nih ada rezeki untuk menang kan.ececeh..Kalau tak menang pon at least orang akan notice yang blog aku nih wujud dalam alam maya.haha.

Cara Untuk Mengundi


Sekiranya korang nak undi, sekiranyalah kan..korang bolehlah ikut step step yang aku share nih yer. Senang jer, as long as korang ada Facebook, korang boleh mengundi.ahaks.

  • First sekali yang korang perlu ke website ini www.socialmediaweek.com.my. Lepas itu, korang pergi pada bahagian Social Media Week Awards 2016 dan klik pada butang "Vote Now".

  • Login mengunakan akaun facebook korang.

  • After dah login, Korang ke bahagian "Award Gategory" di sebelah kiri. Korang boleh Klik pada Best Lifestyle Blog
  • Bila dah klik situ, senarai blog untuk kategori tuh akan keluar macam gambar kat bawah ini. Pilihlah mana mana blog yang korang nak undi. contoh yang senang blog aku lah..haha.Lepas dah pilih tuh korang tekan jer button vote. Once button vote tuh dah jadi colour MERAH maknanya korang dah undi blog tuh. senangkan.

Cepat, senang dan mudah kan. tunggu apa lagi. marilah mari, mari mengundi. cepat cepat jangan sampai terlambat yer. Tarikh pengundian bermula pada 2 februari 2016 sehingga 21 februari 2016 jer..lepas tuh dah tak boleh undi dah. Sebelum berundur nak kenyit mata sikit kat semua yang baca entry nih. wink wink *taktik raih undi katanya.LOL. oklah terima kasih sebab singgah dan luangkan masa di blog arepnakbebel.com. Happy Voting and Happy Blogging.
Terbaru Lebih lama