Sangkaya atau Nutty Coco, Mana satu pilihan korang?

Sangkaya atau Nutty Coco, Mana satu pilihan korang? | Kalau sebut Sangkaya jer mesti semua orang tahu kan. Mana taknya dekat semua tempat ada! Selangor, Melaka, Penang, Seremban, Johor, Ipoh dan termasuk Kuala Lumpur. Fuh! You are damn famous Sangkaya. 

Keinginan untuk mencuba aiskrim di sangkaya semakin membuak buak bila ramai netizen yang upload gambar aiskrim ini di social media seperti instagram dan facebook dan beberapa hari yang lepas aku sempat singgah ke Sangkaya yang terletak di Setapak Central and wallah!

RM10.50
4 Scoops of Ice cream dengan 3 topping. Korang boleh pilih topping apa yang korang nak tapi aku cuma ambil 2 topping which is Corn and peanut. Topping yang lain kurang menarik bagi aku sebab tuh letak dua jer.


Sekarang kita beralih pada Nutty Coco pulak. Outlet Nutty Coco tak meluas sangat macam sangkaya. Kalau ikutkan website yang aku tengok, outlet ini hanya ada di Wangsa Walk  Mall, KLCC dan IPC Shopping Centre.

*lupa harga
Sama tapi tak serupa. Pada aku both of them memang sedap. Pada yang belum ada kesempatan untuk rasa bolehlah ke Outlet Sangkaya dan Nutty Coco yang berdekatan dengan korang. Check out their website untuk maklumat lanjut. Mana satu pilihan korang? Share dekat komen ok.
Terbaru Lebih lama