Botol air A5 Memo yang stylo dan menjimatkan ruang beg anda.

Assalamualaikum.

Youtube merupakan salah satu social media website yang paling kerap aku buka selain facebook. Terlampau banyak informasi yang kita akan dapat melalui youtube samada baik atau pun buruk. betul tak? Tapi apa kaitannya dengan botol air A5 memo?

Of course lah ada kaitan sebabnya aku tahu pasal botol air A5 memo ini pon dari youtube. One of the vloggers upload a video about this super amazing botol air di account youtube dia dan aku secara tak langsung terpengaruh untuk beli benda alah ini. #sorrynotsorry lol.


Sebenarnya aku pun tak tahu nak beli dekat mana dan tak beria sangat pun nak beli tapi hari ini kebetulan aku ke setapak central dan nampak botol air ini terus beli. Niat sebenar nak pergi cari charmed aroma candle tapi hampeh tak ada. yang ada pun bau dia ntah apa apa. So aku beli la botol air ini. 

Sebelum ini aku dah pernah beli botol air dan aku actually suka sangat botol air tuh sebab design dia memang cool habis tapi sadly bila letak dalam beg, ruang untuk aku letak benda lain dah terjejas. gituh. dalam erti kata lain "menyempit" kan ruang beg. kahkah
Terbaru Lebih lama