Iftar bersama mereka di Mandarin Oriental

Assalamualaikum.

Kalau masuk bulan puasa jer mesti rambang mata nak pilih tempat berbuka puasa kan. Untuk entry kali ini aku nak kurangkan sikit "kerambangan" mata korang yang tengah dok usha usha tempat berbuka puasa tuh. Salah satunya adalah Mandarin Oriental yang menawarkan buffet ramadhan yang memang best giler. Boleh dikatakan semua makanan yang dorang serve kat situ marvelous semuanya.hihi.

Ini bukan dongeng semata mata yer. ini berdasarkan pengalaman aku sendiri.gituh. On 1st of july aritu, aku ngan member office decide nak beriftar kat sana. walau pon masa tuh masih ragu ragu sebab pricey sikit kitorang tetap nak try jugak. Bukannya selalu pon kan. Bak kata omputih once in a blue moon.haha.



So, this is the first round. haha.

Banyak pilihan makanan ok jangan risau. ada malay food, Japanese, western. dessert punya part pon banyak jugaklah. Kalau nak makan durian pon ada hokeh. 



On this plate kita ada otak otak, Satay, Rendang ayam, lemang, Serunding, popia dan lagi tuh tak pasti apa. haha. everything on this plate memang sedap especially popia dengan satay.


Yang ini pulak kita ada keropok, udang sambal kalau tak silap, lepas tuh dalam daun pisang tuh ada ikan bakar.  aku amek ikan bakar tuh sebab nak makan dengan nasi. Actually nasi ada jer dalam plate nih tapi trlindung di celah celah makanan yang lain.kihkih.


ini part yang paling awesome. Sedap weh. nampak memang sikit jer aku makan kan. tapi ini baru starter.haha. First round jer rajin amek gambar lepas tuh lebor sebab makanan dah penuh dalam perut penyakit malas pon datanglah sekali. so, gambar pon sikit jer.



Thanks to them for this awesome iftar moment.

Full tank semuanya. ada orang tuh makan oyster sampai  tiga round.haha. baru puas hati kan. Dah sampai rumah pon still mengah mengah lagi. Tak payah sahur la jawapnya. Untuk korang pulak, jangan lupa try berbuka kat sini. booking awal awal sikit tau nanti kang fullhouse plak. 
Terbaru Lebih lama