Thank you Invisible Note for the Blog Review

Sebelum ini aku ada joined "Segmen Awesome Blogger Bloglist" anjuran Blog  invisiblenote.blogspot.com. dan out of 50 bloggers yang joined, blog arepnakbebel terpilih untuk direview oleh admin blog tersebut. hoyeeah, memang awesome sebab aku actually tak tahu pon admin nak pilih 3 blogs untuk review dan salah satunya adalah blog aku.



Pemilihan blog untuk direview dibuat dengan menggunakan perkhidmatan Random.org. Dulu time aku buat giveaway pon aku guna Random.org untuk pilih pemenang. Dua lagi blogger lain yang terpilih untuk direview adalah Ijamawar.blogspot.com dan sihatitunikmat.com.

Ini adalah antara yang dikemaskini oleh Invisible Note berkenaan blog arepnakbebel.com 


Tujuan aku update entry ini sebenarnya adalah untuk bagi respon kepada soalan IM jer.haha. Dulu aku dah banyak terima soalan macam nih dan untuk bagi jawapan, aku published kan satu entry kenapa aku letak arepnakbebel.com. tapi aku tak tahu pulak ke mana hilangnya entry tuh. sobss.

"Luqman Zakaria dan Arep adalah orang yang sama sebab nama penuh aku Luqman Arif Zakaria. Dulu URL blog aku lain, sebelum ada domain sendiri, aku namakan blog aku myamigosspace.blogspot.com. Selepas joined satu segmen ini "Blog saya nak Domain" dan terpilih sebagai salah seorang pemenang,aku terus tukar URL blog. Banyak kali juga fikir, apa url yang sesuai untuk blog aku. Zaman zaman belajar dulu ramai yang kenal aku dengan nama "Arep" dan bukannya "Luqman". Lagi satu, aku nih memang suka bercakap sampai peninglah orang nak layan. jadi, fikir punya fikir, www.arepnakbebel.com came into mind. " - Luqman Zakaria

Aku harap IM dah tak tertanya tanya lagi dah kenapa blog URL aku macam tuh.haha. Oh yer. aku nak ucapkan terima kasih juga untuk readers yang bagi respon untuk blog review IM berkenaan dengan blog aku.

http://www.sihatitunikmat.com/

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com/

http://www.syukurnyasihat.com/

http://comot-pink.blogspot.com/

http://amysigadisweird.blogspot.com/


Ini adalah antara komen komennya. aku siap print screen dan letakkan URL blog lagi supaya senang korang nak terjah blog dorang. Terima Kasih sekali lagi untuk blog review ini. Dengan review yang dibuat sedikit sebanyak dapat meningkat trafik blog ini. Jangan lupa visit blog Invisible Note di www.invisiblenote.blogspot.com. Happy blogging semua dan selamat berhujung minggu.
Terbaru Lebih lama