Melawi dan E-rup sup

Melawi dan E-rup sup | Assignment untuk semester 3 waktu aku belajar dulu..aku diwajibkan untuk menyediakan satu documentary berkenaan tempat tempat menarik yang boleh dijadikan sebagai pusat pelancongan..aku pilih negeri aku sendiri..negeri kelantan untuk dikomersialkan..salah satu tempat yang aku masukkan dalam dokumenteri tuh adalah pantai melawi...dan seingat aku..itu jugalah kali terakhir aku ke pantai..rasanya tahun 2011 kot..

06 july 2013, semalam..aku sekali lagi ke pantai melawi..bukan atas urusan kerja tapi untuk meluangkan masa dengan  kawan kawan sekolah..seronok jugak sebab dah lama tak feeling feeling ombak rindu kan..kitorang pergi 6 orang...ada yang mandi dan ade jugak yang strolling around the beach je..


Time nih dorang tengah excited tangkap patrick star..tapi malangnya yang ditangkap nih bukan kaler pink (bak kata member FB aku.."kenape bukan pink"?)..manalah aku nak tahu kan..hoho..


kelakar giler time dorang dok tangkap benda alah nih..geli katenya sebab "kaki" tapak sulaiman tuh bergerak gerak..*tapak sulaiman ade kaki ke?..hurmm..aku pon tak pasti..tapi korang boleh tengok kat dalam gambar atas tuh..kan ade tajam tajam kat tepi tuh..benda tuhlah yang buat dorang geli..tapi tetap jugak nak main..




Bila dah penat..kitorang bersiap untuk balik..tapi sebelum tuh kitorang singgah di E-rup sup untuk makan..tak sia sia makan kat sana sebab Sup kat sana sangat Awesome..macam macam ada..Sup daging..sup perut..sup belut..sup tulang dan lain lain..bila semua dah kenyang..kitorang terus gerak balik..the end!

p/s : sepatutnya update pasal kunjungan ke rumah cikgu kesayangan kitorang dulu..tapi terpaksa tangguh sebab gambar tak ade dengan aku..happy blogging.
Terbaru Lebih lama